Jeho nejslavnějším počinem byla skladba Oxygène,  jejíchž singlů a alb se prodalo více než osmdesát miliónů kusů. Byl to v roce 1976 jeho první hit a nejlépe prodávaná francouzská nahrávka všech dob. V technické výbavě nechybí studiový kondenzátorový mikrofon Sennheiser MKH 800 TWIN a dva kusy Sennheiser MKH 8040. Modulární kondenzátorové mikrofony s kardioidní charakteristikou pro zachycení hudby z pódia, atmosféry a reakcí mohutného publika slouží pro odposlechy hudebníků, ale i pro nahrávky. 
 Hudební skladatel a hudebník, Jean Michel Jarre, který kdysi pomáhal definovat některé hudební žánry jako například syntezátorový pop, ambient a New Age, je stále ve středu zájmu. Nejslavnějším počinem Jarrého byla skladba Oxygène, jejíchž singlů i alb se prodalo více než osmdesát miliónů kusů. Byl to v roce 1976 jeho první hit. Současně šlo o nejlépe prodávanou francouzskou nahrávku všech dob. Milióny posluchačů navštívily jeho koncerty a mnohem víc pak vidělo jejich přenosy v televizi. Nadšení posluchačů Jarrého velkolepou hudbou, kterou předvádí v živých vystoupeních spolu se skupinou elektronických čarodějů, je násobeno spojením se stále novými vizuálními efekty využívajících lasery, pyrotechniku a světelnou show. Jarrého šéf pódiových odposlechů, Julien Vouillon, nedávno přidal do výbavy studiový kondenzátorový mikrofon Sennheiser MKH 800 TWIN a dva kusy Sennheiser MKH 8040. Modulární kondenzátorové mikrofony s kardioidní charakteristikou slouží pro zachycení atmosféry a reakcí mohutného publika. Jarrého zvukař Vouillon má poměrně unikátní práci, protože vlastně žádný z nástrojů na pódiu nepotřebuje mikrofon. Vouillon mixuje přibližně osmdesát přímých výstupů z analogových syntezátorů, jejichž rokem výroby jsou léta 1960 až 1970. Protože každý ze čtyř hudebníku, přítomných na pódiu, potřebuje slyšet vlastní mix, má Vouillon o práci postaráno. Používá konzoli pro živé mixování DiGiCo SD7  a MADI signály z pódiového mixu pro další zpracování a archivování nahrávek na HDD.   Aby hudebníci dokázali hrát v hluku tisíců fanoušků, potřebují slyšet, jak znějí jejich nástroje, co se hraje ale současně i fanoušky do svých osobních odposlechů. Proto Vouillon nově používá Sennheiser MKH 800 TWIN umístěný dál od hudebníků, pro zachycení celkového zvuku z pódia. Dříve velmi často nebyl tento zvuk slyšet díky tisícům fanoušků, když se show skutečně dala do pohybu. Proto je, dle Vouillona, úžasné užívat Sennheiser MKH 800 TWIN, protože je možné vše monitorovat a navíc později zvuk během mixu využít pro archivaci materiálu. Vouillon dlouhá léta používá také Sennheiser puškové mikrofony MKH 70 a MKH 60 pro snímání zvuku davového ruchu ze vzdálenějších míst publika a zejména ze středu davu. Nedávno na důležité pozice v blízkosti pódia přidal Sennheiser MKH 8040, protože mikrofony série MKH 8000 mají kompaktní praktické tělo a konkrétně 8040 pak i kardioidní snímací charakteristiku. Dle Vouillona jde o báječný mikrofon se zcela přirozeným zvukem, který právě vyniká v místech současně blízko davu, tak i hudebníků a právě takto nasnímaná bezprostřednost je nejlepší inspirací pro úžasné výkony hudebníků. 
 

 
 
 
PŘIHLÁŠENÍ: login:
Sennheiser Czech Republic & Slovakia Sennheiser.cz Youtube