Servisní služby

Panter s r.o. jako výhradní dovozce značek Sennheiser a Neumann je jediným akreditovaným servisem výrobků těchto značek v ČR.

Rádi zajistíme opravu Vašeho přístroje Sennheiser a Neumann (v případě záruční opravy na základě předložení dokladu o koupi a kopie záručního listu vydaného dovozcem), dovezeného prostřednictvím Panter s.r.o. do České republiky. V žádném případě neopravujeme jakékoli padělky a napodobeniny výrobků obou značek.

Záruční opravy výrobků Sennheiser a Neumann, zakoupených mimo obchodní síť zásobovanou Panter s.r.o., provedou naši technici po ověření původu zboží a schválení této opravy výrobcem.

Pozáruční opravy provádíme běžným způsobem za úhradu potřebných náhradních dílů a servisních nákladů, při dodržení servisních doporučení a schválených postupů.

Zajišťujeme také prodej vybraných náhradních dílů, jejichž výměna uživatelem je přípustná a možná, např. náušníky a přípojné kabely sluchátek. V případě, že znáte přesně označení náhradního dílu, můžete si jej objednat přímo na našem e-shopu.

 

Předání výrobků do servisu je možné:

  1. U maloobchodního prodejce, kde byl výrobek zakoupen

  2. Vyplacenou zásilkou výhradně na adresu:
    Panter s.r.o., servis
    Bohuslava Martinů 7
    140 00  Praha 4
    Zásilky zaslané na jiné adresy budou bez výjimky vráceny odesilateli

  3. Osobně na adrese:
    Panter s.r.o., servis
    Bohuslava Martinů 7
    140 00  Praha 4
    v pracovních dnech 8.30 - 11.30 a 13.00 - 16.00

U všech výrobků doporučujeme přiložit pro urychlení opravy přesný popis závady, případně okolností jejího výskytu a kontaktní telefon nebo email.

Výrobky předávané do servisu musí být v čistém stavu; v opačném případě může být zákazníkovi vyúčtován poplatek za čištění zařízení. V případě extrémního znečištění bude výrobek vrácen zákazníkovi bez servisního zásahu.

Do zásilek s požadavkem na záruční opravu je nutné přiložit kopii dokladu o koupi a kopii záručního listu, vydaného dovozcem - Panter s.r.o.

Při vyzvednutí servisní zakázky je zákazník povinen předložit servisní protokol nebo alespoň sdělit číslo servisního protokolu a prokázat svoji totožnost.

Pro dotazy, týkající se servisních prací a dostupnosti náhradních dílů určených pro přímý prodej, použijte prosím e-mailovou adresu servis@sennheiser.cz, případně tel. 241 040 940.

Poznámka:

Výrobky, vyžadující po opravě nastavení technických parametrů výrobcem nebo certifikaci pro použití ve veřejné letecké dopravě, jsou servisem zasílány do továrního servisu výrobce, dopravné je hrazeno společností Panter s.r.o.

 
 
 
PŘIHLÁŠENÍ: login:
Sennheiser Czech Republic & Slovakia Sennheiser.cz Youtube